سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی:

یکی از اختلاف نظرهای شایع بین هم رستوران نحوه بارگیری ماشین ظرفشویی صنعتی است. همه فکر می کنند که راهشان بهترین راه است ، یا اینکه چگونگی انجام آن تفاوتی نمی کند. کم است که آنها درک می کنند ، روش بارگیری روشنی برای بارگذاری  وجود دارد تا مطمئن شوید همه بشقاب ها ، ظروف ، لیوان ها و همه چیز در این میان به صورت درخشان و تمیز بیرون می آیند. 

خوشبختانه ، یک متخصص برای کمک به شما وجود دارد: راهنمای استفاده و مراقبت از ماشین ظرفشویی صنعتی یا کتابچه راهنمای. اگر نمی توانید روی آن دست بگذارید ، معمولاً می توانید یکی را به صورت آنلاین پیدا کنید. اما مهم نیست تولید کننده ماشین ظرفشویی صنعتی ، در اینجا برخی از دستورالعمل های اساسی است که برای هر دستگاهی اعمال می شود.

کاربرد ماشین ظرفشویی صنعتی:

قفسه بالایی ماشین ظرفشویی صنعتی برای فنجان ، نعلبکی ، لیوان و وسایل کوچکتر طراحی شده است. وسایل را در زاویه ای قرار دهید که کثیف ترین سطح آن به سمت پایین باشد. برای جلوگیری از خرد شدن و آسیب دیدن مطمئن شوید که موارد مشابه را لمس نمی کنید.

تمام وسایل پلاستیکی سبک و قابل استفاده در ماشین ظرفشویی صنعتی ، مانند ظروف نگهداری ، فقط باید روی قفسه بالایی قرار گیرند. اگر هرکدام از وسایل خانه را که می توانید در ماشین ظرفشویی صنعتی تمیز کنید قرار دهید ، آنها را در رک بالایی نگه دارید ، به دور از درجه حرارت بسیار زیاد عنصر خشک کن در پایین واشر. 

نگاهی به رک بالای ماشین ظرفشویی صنعتی خود بیندازید. ممکن است دریابید که چاله ها قابل تنظیم هستند تا جای غذاهای مختلف را فراهم کند. همچنین ممکن است دریابید که کل قفسه را می توان به بالا و پایین تنظیم کرد. تمام آن لیوان هایی که شما به دلیل بلند بودن بیش از اندازه دستگاه شسته اید، اکنون می توانند دقیقاً در بالای صفحه قرار گیرند.

در اینجا یک چیز دیگر برای بررسی وجود دارد. بیشتر قفسه های بالایی را می توانید به طور کامل بردارید تا به شما این امکان را بدهد که گلدان های بزرگ ، ورقه های کلوچه و حتی یک بوقلمون بوقلمون را که در قفسه پایین قرار گرفته است بشویید!

در اینجا محلی برای بشقاب ها ، ماهی تابه ها ، قابلمه های داخلی قابلمه فوری ، اجاق های نان و ظرف های قابلمه است. از تین ها برای جدا نگه داشتن و ایستادن وسایل و رو به سطوح آلوده به سمت بازوهای اسپری و نه کناره های . کاسه ها را طوری قرار دهید که کثیف ترین سطح آن ها به سمت بازوی اسپری پایین باشد و مطمئن شوید که لانه نشده اند. اگر آب نتواند به تمام سطوح برسد ، آن سطح تمیز نخواهد بود.

وسایل بلند را در کنار خود قرار دهید تا جلوی درب شوینده مواد شوینده را نگیرند. اگر متناسب نیستند، قفسه بالا را تنظیم کنید. تارهای موجود در رک پایین را بررسی کنید ، ممکن است برخی بتوانند برای قرار دادن ظروف بزرگتر تنظیم شوند.

مزایای ماشین ظرفشویی صنعتی:

ظروف نقره ای تمیز می خواهید؟ هر مدل ماشین ظرفشویی صنعتی طراحی و محل قرارگیری متفاوت سبد ظروف نقره را ارائه می دهد. اما سه نکته در مورد هر مدل کاربرد دارد.

کلید تمیز کردن ظروف نقره اطمینان از رسیدن آب به تمام سطح است. هرگز همه چنگال ها یا قاشق ها را در یک قسمت قرار ندهید ، مگر اینکه جهت آن را عوض کنید وگرنه لانه می شوند و تمیز نمی شوند.

چاقوها باید با تیغه پایین بارگیری شوند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود. چنگال و قاشق باید بیشتر در معرض پاشش آب قرار داشته باشند.

ظروف بزرگی مانند کفگیر و ملاقه های آشپزی باید روی قفسه بالایی صاف قرار گیرند.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تجهیز گستر خاورمیانه تماس بگیرید. 4283-4437-021